Am I too lost?

„Am I too lost?” to dzieło absolutnego przypadku. Nigdy nie przypuszczałam, że osadzona w  „Zmierzchowym” świecie Stephenie Meyer seria „Lost in the Time” aż tak wymknie mi się spod kontroli, a tym bardziej że zdecyduję się na prquele i… sequel. Tak czy siak, w którymś momencie ten świat swoimi rozmiarami przerósł nawet mnie, a ja zdecydowałam, że najwyższa pora wszystko sensownie uporządkować. I nazwać.
Witajcie w świecie telepatów, wampirów, wilkołaków i demonów. Uporządkowałam tu nie tylko wszystkie teksty, które pojawiły się w ramach tego jednego uniwersum, ale również opisy postaci, zbiory wierszy, pieśni i podań, które powstały na potrzeby historii, a także liczne dodatki, które — być może — kogoś zainteresują i okażą się choć odrobinę praktyczne. W przyszłości pomyślę o wersjach PDF poszczególnych tomów, o ile uda mi się doprowadzić tekst do stanu używalności. Czas pokaże, jakie rozmiary ostatecznie osiągnie ten projekt.
Kto wie. Może nie jestem aż tak zagubiona…?


Znalezione obrazy dla zapytania zombie gif